Monday, December 23, 2013

best friend forever-KAMARUL NADZRAN

kawan baik aku yang pakai baju warna oren!! nama dia kamarul nadzran ,dia sama kos dengan aku elektrik dan elektronik ,,satu sekolah ,, satu asrama ,, satu kelas ,, satu blok ,, satu kedudukan meja ,,syok berkawan dengan dia sebab dia suka bantu, peramah dan taksegan , kalau ada bende dia tak faham , dia akan tanya!!dia ketua kelas!! :)) dia seorang yang tidak mudah putus asa,aku cakap ni coz aku yang tengok sendiri dan bantu dia , walaupon dia pernah jatuh beberapa kali dalam akedemik but dia still bangun ,, aku suka kongsi ape-2 info , bahan ,maklumat ,karangan ,sejarah , apa-2 je , coz dia hargai ape yang kita bagi ,dia pon pernah kena maki dengan guru kelas , but kalau tengok dekat muka dia , memang seorang yang penyabar ,ayat yang aku paling taksuka dia cakap "korang bole la ,korang pandai" JANGAN CAKAP MACAM TU LAGI!! aku start rapat dengan dia time kitaorang pergi UUM , time kat situ kalau tengok dia memang lain, aku kagum dengan dia , walaupon kadang-2 dia marah aku , but aku still hormat dia , dia suka tolong , kalau time nak outing dan balik rumah , mesti dia yang akan hantar kad outing dekat warden , time lepas trial pertama , aku mula nampak kegigihan dia belajar , walaupun dia dapat sikit , kiteorang belajar sejarah pakai sms , aku sanggup tulis panjang-2 asalkan dia dapat dan faham , dia pandai APLIKASI ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK , subjek ni aku lemah sikit ,walaupon setahun aku sama kelas dengan dia dan aku tahu n nampak dia bertungkus lumus dan berhempas pulas kalau time study , hampir semua cikgu bengkel dia jumpa!! macam-2 pengalaman aku dengan dia n kawan-2 kat sekolah , asrama , dorm , UUM , kiteorang suka fight time belajar aplied sains , kalau time sejarah menghafal ringkasan , haha , kalau tuhan izinkan, aku nak sambung belajar dengan dia ,akma n kawan-2 dekat bawah bumbung yang sama ,dan kampus yang sama , betul cakap dia" kawan macam korang susah nak cari" aku sentiasa doakan dia berjaya n kalau boleh nak dia naik pentas tahun depan!! aku suka sakitkan hati dia , tapi bukan niat hati!! aku minta maaf kalau aku banyak menyusahkan kau , hope kita bole belajar sama-2 lagi , HOPE n nak sangat!! aku sayang kawan-2  aku !! 

No comments:

Post a Comment