Monday, December 23, 2013

bestfriend forever -AKMA

ni pulak nama dia AKMA , dia sebenarnya pandai ,seriously!! kalau tengok result dia cantik je , dia juga tak mudah putus asa , dia memang gigih!! dia sama kos dengan aku , n dulu kelas pon sama but tahun ni aku kene pindah kelas lain!! dia pon satu sekolah , satu asrama , satu kos , dan satu bengkel n kelas!! aku pon suka kongsi bahan sejarah dengan dia , coz dengan bahan tu dia akan kongsi dengan orang lain , time belajar kat bengkel dia nampak serius!! aku suka story dengan dia , dia suka bagi nasihat n harapan , sebab dia aku bangkit!! dia suka buat group study , setahun aku belajar dengan dia , tapi aku taktahu pon biodata dia , coz memang terlalu excited nak belajar till spm!! tapi time cuti-2 ni aku contact dia , nak kenal lebih rapat!!dia atlet!! kadang-2 dia tak masuk kelas coz ada perlawanan!! but dia akan tanya dekat asrama tadi belajar apa!! walaupun dia atlet tapi dia pandai bahagikan masa . kat bengkel dia fokus gila sampai la kalau dia tak faham baru dia tanya!! kiteorang dan macam adik beradik , aku ,akma dan nadzran!! aku doakan kejayaan dia !! semoga dia best student spm 2013 , hope sangat-2 !! haha , n aku yakin dia bole dapat 8A!! coz dia takpernah tinggal solat sunat !! nampak alim kan!! :)) dia akan tegur orang yang buat salah , dia ketua kelas !! 

No comments:

Post a Comment