Monday, December 23, 2013

Inilah aku :))

Nama:Mohd Amirul Ashraf ..Umur : 17 tahun ,, baru lepas habis spm ,,sekolah dekat KVPD , haha.. Kursus Elektrik Dan Elektronik ,, target spm dah konfem 8A , haha tapi target sebenar 7A 1C je , hehe :)) tapi minat masak , buat kek coz merasa puas hati!! aku ni tak la pandai , pandai menipu je . hehe, kata orang 'orang yang baik tak mengaku diri dia baik!! benda paling tak suka makan ubat , benda bersepah , meluat!!
panas baran? entah la . tak kot , aku suka caring pasal kawan n family , coz dieorang lah segala-galanya , perasaan sakit hati? mesti lah ada taknak la takpernah , tapi aku takkesah coz kawan-2 semua okay ,, aku ade kawan baik kamarul nadzran,akma dan rahimah hidayah ,,diaorang memang caring gila.. cita-cita? sebenarnya nak jadi doktor haiwan tapi takmampu nak capai , buat still lagi ada cita-2 tinggi juga iaitu chef kapal or engineering , haha , hope tercapai!! tinggi :184 ,, berat : 65 

No comments:

Post a Comment